Komolyan az emberi butaságnak nincsen határa! És ha ez rosszindulattal párosul az a legrosszabb kombináció.

Ruppótlanék  beáztattak. Szép kis folt jelent meg a gyerek szoba plafonján, ami terjedt, nőtt, már a glettelés is felpúposodott.

Felhívtam, hogy jelezzem a problémát.

Tündike közölte, hogy jaaaaa, tudják, kifolyt valami náluk. Mondtam, hogy akkor esetleg fáradj le, hogy megnézd micsináltál. Jaaaa ő nem jön le és biztosításuk sincs, mert nekik arra nincs pénzük!

Mi vaaaaan????!!!???

Szóltam az én biztosítómnak, akik 2 nap múlva kiküldtek egy kárszakértőt.

Emberünk bejött, megnézte és megállapította, hogy a felső lakó áztatott el (köszi).

Aszongya nekem, hogy most akkor felmegy és megkérdezi, hogy elismerik-e a károkozást, mert ha nem, akkor nem fizetnek nekem, hajtsam be, ahogy akarom. WTF???? eszem megáll! Olyan érdekes, hogy mikor biztosítást kötsz, ezeket senki nem mondja el.

Emberünk felment, megkérdezte, hogy elhárult-e a probléma (igen) akkor itt tessék aláírni, hogy Önöktől volt az ázás. Aláírták.

2 hét múlva csörög a telefonom: Ruppótlan az, hogy beszélnünk kell. Kiderült, hogy ők kaptak egy 52 000 ft-ról szóló csekket az én biztosítómtól, mert, hogy a kárt ők okozták.

Igaz az, hogy nekem fizetett a biztosító? Mondom: igaz.

De meg is csináltattam már a plafont? Én: nem, mert ugye hideg van és fűtés és még nem száradt ki. Ha jön a jó idő és lehet szellőztetni, majd akkor jön a festő és megoldja.

Erre ők: nekik erre nincs pénzük és én hogy képzelem, hogy ezt velük ki akarom fizettetni és 8 napot kaptak rá és különben is! Mondom nekik: látjátok a levélen az én nevemet? Nem! Nem én küldtem nektek ezt a levelet, hanem a biztosító. Ha lenne biztosítás a lakásotokon, ami kb.3000 Ft havonta, akkor ezt most a 2 biztosító rendezné egymással és kész.

Jó, mivel én megkaptam a pénzt a biztosítótól, ők most oda adják a csekket és én fizessem be, mert én megkaptam azt a pénzt és ha ezt befizetem, akkor én 0-án leszek.

Próbáltam magyarázni, hogy dehogy leszek 0-án, hiszen ÉN FIZETEK biztosítást-ami költség ugye- plusz károm van, amit ebből az összegből fogok megcsináltatni, de nem akarták megérteni így ott hagytam őket.

Eltelt 1 hónap. Tegnap kaptam egy levelet, hogy feljelentenek biztosítási csalásért…………komolyan eszem megáll!

Szerző: Mókusélet  2018.05.28. 15:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2814008720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása