Nekem anyukám sosem csinált rizottót.

Nálunk volt rízseshús (pörköltösen, pirospaprikával)  volt májas (akkor nem került bele paprika, ellenben zöldség igen) és volt zöldséges (minden ami otthon volt a kukoricától a répáig) megszórtuk sok reszelt sajtal és hurrááá!

Az utóbbi években nagy divat lett rizottót készíteni. Én sokáig ellenálltam, majd egy este a Balettcipőben isteni kéksajtos körtés rizottót választottam. Krémes volt és finom.

Múlt héten Szegeden jártunk, a szokásos borfesztiválon. Az Anyám tyúkjában ismét rizottót választottam, ezúttal spárgával, és azonnal levett a lábamról.

Úgyhogy itthon vettem egy zacskó rizottó rizst (arborio) egy csomag spárgát meg 1 üveg száraz fehérbort-amit úgy egyébként sosem innék meg, és kacsamellel rohadt jó cuccot hoztam össze 30 perc alatt......ezt itten.

 

Úgyhogy eldöntöttem, mostantól több rizottó lesz otthon és pont.

Szerző: Mókusélet  2018.06.06. 16:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9614022764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása