Most jöhetne valami über faszányos dolog, mondjuk egy bahamai nyaralás vagy valami ilyesmire gondolok, mert a tököm kezd kilenni vagy mi.

Vasárnap: Fű Margit szarul van. mentő, kórház.

Édesem...........96 éves, elfáradt. Idén már nem vette meg a szokásos fürdő bérletét a Gellértbe.Még ellátja magát, bevásárol, főz ÉS nem szed semmilyen gyógyszert! Most nem érzi jól magát és hány.

Hétfő: fullasztó meleg, őrült pára. Gyalog caplattam fel a hegyre. Haza értem, kinyitottam az ajtót. Elképzeltem, hogy ruhák le és csobbanok egyet a medencébe, mikor csörög a telefonom. Anyu szól bele, OLYAN a hangja. Egy perc alatt futott át rajtam, hogy baj van.

Magda...leesett a lépcsőn.Már délben. Csak nem akart senkit terhelni. az fasza, mert du. le,mentünk volna az sztk-ba így majd mehetünk éjjel a Jánosba, de csak annyit mondtam: indulunk.

És akkor itt egy kis kitérő: Magda Anyu legidősebb nővére.74 múlt. Egyszem gyereke van Hollandiában. Magda  ápolja a nagybátyámat, akiről csak annyit, hogy ha a sivatagban a kút előtt össze esne, hogy vizet -vizet én simán átlépném. Agyvérzést kapott 120 kilós nagydarab állat. Világ életében terrorizálta és verte Magdát, az meg ápolja.....hát ápolná a kisf@om.

Zsuzsi Anyu húga. 65 éves. Egyszem gyereke Salzburgban, férje meghalt.

Tök jó egy ilyen család, szétszélednek, mert tudják, ha baj van, én ott vagyok.

szóval Magdával sztk, onnan János trauma. Éjjel megkapta a fekvő gipszét 3 hétre , de 1 hét múlva vissza kell vinni, mert valami van a csípőjénél is, de se a rtg se a CT nem mutatja.

Család felváltva ápolja, míg pénteken haza jön az unoka tesóm a szüleihez.

Na és itt dobta el az agyam az ékszíjat!!! Haza jön, de mi lesz? Mert hogy ő a barátnőkkel befizetett egy Máltai utat és az anyja megígérte, hogy vigyáz a két gyerekre. meg egy erdélyi körútra is mennének.

Hát aranyom, az lesz, hogy szépen lemondod és életedben először beleállsz ebbe a sztoriba és ápolod az anyádat meg az apádat!!

Nnna, ezzel szemben mi történt? Pénteken haza jött, és közölte, hogy ő majd megkéri a dokit, hogy az anyja kaphasson járógipszet hétfőn.

Mi van? MI VAN??? Hülye e vagy vazze? 1 hetes töréssel? Lehet, hogy a csípőjén is van valami, feküdnie kell és pihenni.

..............és mi történt?

A 74 éves nagynénémnek 1 hetes törésére feltették a járó gipszet.

Ordítani tudnék!

Szerző: Mókusélet  2018.06.27. 12:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9514070861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása