A melóhelyen kitalálták, hogy tartsunk egy Mikulás reggelit. Mindenki hozzon amit akar, összedobjuk, megesszük és öröm boldogság.

Meglepően jól sikerült a dolog!

Én egy isteni májpástétomot készítettem kacsamájból némi konyakos mazsolával, amit pirítóssal ettünk. De volt avokádó és hal krém, felvágottak, lekvárok csatnik............és volt sós karamell.

Először csak megkóstoltam.

Aztán csináltam egy pirítóst, jól ......ismétlem JÓL megkentem, és hogy ne maradjak kalória nélkül, diót szórtam rá.

A többiek néztek, mondták nem vagyok normális, majd 10 perc múlva mindenki így ette.

A legjobb egyébként a májpástétomra csorgatott karamella........hűűűű überbrutál!

Úgyhogy idén ezt biztos felveszem a Karácsonyi menübe.

Szerző: Mókusélet  2018.12.19. 11:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4114443416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása