Hallgattuk a Himnuszt, megkaptam a soron következő pohár pezsgőmet egy kis erdei gyümölccsel és Zember átölelt.

Boldog 2019-et Baba! 

Én csak azt hallottam:2019, 2019,2019. Ezt ismételgettem magamban.

Idén 50 leszek................2019-ben.

50.

Egy fél évszázad.

Már túl vagyok a felén...............bassza meg!

És bár nem nagyon szoktam fogadkozni, vagy ha igen akkor úgysem tartom be, szóval most fogadom, hogy egész évben boldog leszek. Hogy nem a múlttal fogok foglalkozni és májusban egy kiegyensúlyozott 50-es fog a barátai körében állni!

Így lesz!

Szerző: Mókusélet  2019.01.02. 12:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr8014528302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása