Tag vagyok egy csoportban, ahol csak 40 feletti nők beszélgetnek egymással.

Legtöbbször az admin dob be egy témát (menopausa, hogy viseled a hőhullámot, vagy hogyan kezdtél új életet 40 felett stb) amit a csoport jól kiveséz.

Most meghírdettek egy sminkes összejövetelt, ahova Sárát az Inglot Magyarországi képviselőjét is meghívták-aki szintén csoport tag.

Lesz kaja, pia, gyakorlati smink tanácsok és 30 % kedvezményt is kapunk a vásárlásból

Hurrááááá, ott a helyem!

Én hülye azt gondoltam, hogy egy ekkora csoportból arra a 15 nyomorult helyre olyanok fognak pályázni, akiket érdekel a smink, gyakorolják is és csak a finomságokat akarják megtanulni, hogy ha már lóg kicsit a szemhéjad, akkor hogyan csalj stb.

Megérkeztem, bemutatkoztunk, pezsgő ropi tombola...............majd elkezdődött.

A 3. percben kaptam agyérgörcsöt! 

A sminkes Brigi beszél, hogy a hidratáló krémed felhelyezése után............elnézést, muszáj a hidratáló? én utálom ha ragacsos az arcom.

Igen muszáj, hiszen a hidratált arcbőrön jobban mutat a smink blabla......és milyen krémet ajánlasz? 

Mindenkinek a bőrtípusának megfelelő krémet kell használnia................és honnan tudom, hogy milyen a bőrtípusom?

Minek ennyi ecset?

Mi az a szembázis?

3 órán keresztül hallgattam az ostobábbnál ostobább kérdéseket.

A 15-ből 10 nőn semmilyen smink nem volt, az arcuk rozáceás, kiszáradt vállalhatatlan.

Gondolkodtam, hogy írok a csajnak, hogy csinálj már ezeknek egy alap bőrápolási tanfolyamot, mert ez über gáz...........de kell nekem a feszkó?

 

Szerző: Mókusélet  2020.01.31. 11:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr9515415144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása