Egyébként tetszik a fehér szín.

Még a lakberendezésben is.

Nagyon elegáns, kifinomult.

Nézegetem a katalógus képeket és határozottan tetszik.

Csak nem nálam!

Mikor beköltöztünk a házba, semleges színeket választottunk. 

Fehér a bútor az étkezőben.

Elefánt csont színű a konyha. Én citrom sárgát akartam szürkével, de folyamatosan azt hallgattam, nem lesz jó. A funkcióval megkűzdöttem (mert mi az, hogy nem kell felső szekrény, és nem egyforma a két oldal) a szín miatt már nem harcoltam.

Pedig kellett volna!

Mostanra jöttem rá, hogy itthon ülök egy jellegtelen lakásban.

Nézegetni kezdtem a poszterek,tapétákat és megrendeltem kettőt.....ha már lúd!

A gyerek szoba lesz a hálónk. Leszedtük a falról a New Yorkos posztert és egy virágmintás került a helyére.

A nappali barna tapétája türkiz-aranyra lett cserélve.

Igazából bele szerettem egy dzsungeles, papagájos tukánosba, de az ára elborzasztott (80 vazze 80)

Majd egyik nap beszaladtunk a Mömaxba, és ott mosolygott rám egy stílusában  hasonló tapéta, így bár azt nem terveztük, az étkezőt  is letapétáztuk a hétvégén.

img_20201017_182650.jpg

Március úta ülök itthon ezeken a fa székeke és nem bírom tovább. Így elindultunk széket venni.

Vagy borzasztó kényelmetlen, vagy jó, de gagyiszürke a választék. Vagy-és ez vicc- megrendelik nekem neten.

És az színhelyes tessék mondani? Azt nem tudja.....de megrendeli nekem. Hát köszi.

Bementünk a Max Cytibe. Eskü, hogy az egész egy pénzmosoda!

Élő ember nincs, a hatalmas bemutató terekben 1-1 eladó lézeng. Ha ott történik veled valami a folyosón, napok míg megtalálnak!

Cserébe elegáns és qrva drága!

Tudtam volna választani kézzel készült széket 125 000 gyönyörű pezsgő plüssel. Láttam magam, ahogy elegánsan kihúzom és Viktória a sáros lábával felugrik rá.

Végül egy menta zöld szék volt az, ami mindkettőnknek és a pénztárcánknak is tetszett. Ha szerencsénk van, Karácsonyra elkészül.

img_20201018_185953.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2020.10.19. 16:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr1516138558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása