Józsi bácsi leszedte a szilvát.

Kértem 5 kilót, hogy megegyük, gombócot csináljak és morzsa sütit.

Mire oda mentem 10 kiló lett belőle :-)

Mostanában mindenhol a sütőben készült lekvárról olvasok.

Egyszerű elkészíteni és olyan az íze, mint az üstben készülté. Persze nekem azonnal ki kellett próbálni.

Sütöttem 6 órán keresztül.

Az íze meg sem közelíti azt, amit imádok.

Cseébe 2 napig áztattam, 1 napig ilyen fémes bizbasszal súroltam a tepsit.

Szóval SOHA TÖBBET kategória.

img_20210909_084111-collage.jpg

 

 

Szerző: Mókusélet  2021.09.14. 13:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6916688496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása