Ezt a napunkat még Dubajban töltöttük.

Mivel Szaudarábia nem engedett be minket- a módosítást az utazás előtt 1 héttel közölte a hajótársaság- megvariálták a napokat.

Reggeli után leszálltunk a hajóról és cél nélkül elindultunk be a városba.

Ahogy kiléptünk a portról, a taxi állomás oldalán megláttam egy shuttle bus feliratot és ott árválkodni egy kb 15 személyes kisbuszt. Odacsattogtunk és megkérdeztük, hogy hova megy. kiderült, hogy a Jumeirah városrészben található Mercato a cél. Mivel ez nekünk is be volt tervezve, felszálltunk.

Kiderült, hogy kétszer megy oda és vissza is hoz ingyen.

A Mercato Dubai egyetlen olasz tematikájú üzletközpontja, ami  reneszánsz stílusban épült. Az út végig a tengerpart mellett vezet, gyönyörű házakat láttunk. Minden második épületben szépség és plasztikai klinika működik, az utcákon sehol egy ember.

A bevásárló központ gyönyörű, érdemes megnézni ha már úgyis arra jár az ember, de csak ezért kiutazni a belvárosból szerintem nem éri meg.

Miután meguntuk, gyalog elindultunk felfedezni a beachet.

Döbbenet, hogy hatalmas plázsok vannak, kiépített öltöző, zuhanyozási lehetőségekkel, a strand mellett gumi futópálya és egy őr, aki a vizet fürkészi........és üres! Sehol egy strandoló!

A második ilyen beachen megálltunk, hogy fürödjünk egyet. A víz olyan 24-25 fokos, pont finom.

Leheveredtünk a homokba és kipihentük az előző napok sok kilóméter gyaloglását.

Mikor meguntuk, visszabattyogtunk a Mercatohoz és a busszal visszamentük a hajóra.

A délutánta Virtuosa felfedezésével töltöttük, este szinházba mentünk, majd vacsi......és végre kihajóztunk.

Szerző: Mókusélet  2022.01.09. 12:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.