3 éve ilyenkor ha a Sátán, Jezus, Allah vagy Krisna maga idetolt volna egy papírt, hogy ott lehetsz a gyereked esküvőjén es utana kapsz még 1 napot, de azzal vége....... gondolkodás nélkül aláírtam volna.!
Féltem, mert április 30 nekem egy fekete nap.
De elmentem a FÉLISTENHEZ, aki laborba majd CT-re küldött, és minden negatív lett, így erre a napra már úgy mentem, hogy minden rendben van.
A sminkest előre lebeszéltem hatalmas pillákat akarok!
Nekem még sosem volt, így azt éreztem, hogy nem bírok tovább élni nélküle és különben is, jár nekem, hogy kipróbáljam.
Mindennel számoltam, csak azzal nem, hogy ballagás van és tömeg.
Tehát ki késte le a sminkest?
:-)
Az esküvő maga volt az álom.
Izléses, bensőséges.............mondjuk Luna kergetését kihagytam volna........romantikus.
Az én gyerekem volt a világ legszebb vőlegénye.
Olyan volt, mint amilyennek megálmodták és ez nekem elég.
Mostantól április 30 a gyerekek ÉVFORDULÓJA!
.......................és semmi más!
img_9145.JPG
Szerző: Mókusélet  2022.05.06. 13:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6317822001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása