img_20220723_173337_2-collage.jpgMondtam már, hogy ahányszor meglátom a Balatont, valami összeszorítja a torkom és könybe lábad a szemem?

Hajni Fűzfőn vett házat és én vagyok olyan bunkó, hogy felhívtam és szóltam, hogy lemennénk.

23-án és 24-én is koncert lesz, először Sóstón, másnap meg Füreden.

Lefelé ofkorsz megálltunk reggelizni a Szó ami szóban és utána bevettük Fűzfőt. Angiék is lent voltak, nem találkoztunk már fél éve, úgyhogy ment a csacsogás.

Ebédelni valami helyi kispiszkosba mentünk, (Sirály) mindenki kerülje jó messzire.

A többiek hazamentek kipihenni az ebédet, mi meg elbaktattünk a strandra. Annyira meleg volt a víz, hogy egy pillanatra sem kellett megállni, hogy hideg. Évek óta nem jártam balatoni strandon, és mostmár tudom is, hogy miért. Mint a heringek, annyian voltak. Nem találtunk volna egy törölközőnyi helyet, hogy leterítsük....ha akarjuk.

Kb.15 perc múlva beborult az ég. Aztán feltámadt a szél, majd csepegni kezdett. De az eső is meleg volt.

Kb. 20 perc alatt hazasétáltunk.

Este átmentünk Sóstóra a Piazzába Weisz Viktor koncertre. Normális az, hogy az ember így 30 felett rajongani kezd valakiért? :-) Mert én odáig vagyok a pasiért. Olyan brutál hang jön ki belőle, hogy az valami döbbenet.

Reggel elmentünk a Káptalantóti piacra. Mondom, hogy reggel, de majdnem dél volt mire odaértünk. Ettünk egy lángost  meg Zember a szokásos rántottáját (erősen kiborultam, mert a sonka elfogyott, a sajt is, szóval egy üres  rántotta 1500.....basszus 180  Ft a 3 db. tojás.....és a kenyér is elfogyott.)

Aztán fagyiztunk egyet a Kőfagyiban. A mák nem lett rosszab, az tuti!

Este a Mór 24-be mentünk vacsizni. Viszonylag új a hely és az a különlegessége, hogy kisebbek a tányorok (jóval) és 3-4 félét érdemes rendelni.

Azonnal berendeltem a rántott disznósajtot meg az úritököt kecskesajttal.

Utána átmentünk a karolinába, mert milyen meglepő, Weisz Viktor koncert volt.

Zember még rendelt egy gyümölcs levest, egy sütit egy lattét meg egy koktélt. Még szerencse, hogy vacsi után mentünk.

Szuper 2 nap volt.

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2022.07.28. 15:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr5117890951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása