img_20220726_112624.jpgIlyen nincs basszus.

Vikinek hétfőre hatalmas lett a hasa. Múlt héten kétszer is voltam vele dokinál, mert begyulladt a mandulája. Mondjuk addig nem is tudtam, hogy van neki, de 13 700 Ft-ért jól megmondták. Én már akkor is szóltam, hogy szerintem nagyobb, de a doki szerint csak paramami vagyok.

Aztán hétfőre ez.

Persze rohantam és a szokásos. Vért vettek, készült UH és hasűri folyadékot is csapoltak belőle tenyésztésre.

Kedden hívott az orvos, hogy szarabb az összfehérjéje, mint Suzié, úgyhogy kihagyjuk a gyógyszerezzük/infúziózzuk protokolt, azonnal plazma.

Zember tegnap elrohant a vérkészítményért és meg lementem vele a dokihoz.

Első sokk, mikor megláttam, hogy 2,5 dl. Suzynak az 1 deci 1 órán keresztül folyt, szóval felkészültem a felkészülhetetlenre.....Vikit 2,5 órán keresztül egyhelyben tartani.

Ő nem az a leülök kultúráltan és nézek ki kedvesen a fejemből típus.

img_20220727_132132.jpg

5 perc múlva lihegett, felállt, járkált, hatszor akart leugrani az asztalról, így ölbe vettem és ringattam.

Hurrá,újabb 6 perc telt el.

Egyszer csak a  kutya furin kezdett viselkedni. Olyan volt, mintha dőlne el, nem tudná a saját súlyát megtartani. Szóltam a dokinak, megnézte, de szerinte reflexei vannak. Leállítja a plazmát, vigyem ki az udvarra sétálni.

Kimentünk, letettem ahol szintén gugolt, mintha baj lenne, majd egyszercsak fingott egy nagyot és lefosta a falat!

Én ilyet még nem láttam!

Konkrétan az eb derékig lett szaros és folyt belőle. Nálam 1 db. nyamvadt kicsit taknyos papírzsepi, amivel megpróbáltam a földig érő szőrből lehúzni a cuccot, majd felkaptam és visszavittem a rendelőbe. Ott bebasztam a kezelő kézmosójába és megfürdettem. Mépg jó, hogy volt nálam törölköző. Érdekes, a dokiknak a szemük sem rebbent!

Plazma vissza, majd a következő óra aránylag békésen telt. Aztán egyszer csak megint mocorog. Mondtam, neki, hogy már nincs sok, legyen türelmes, de rohadtul nem volt az, így ölbe vettem és leültem egy farácsos székre.

Békésen ülök, nézek ki a fejemből, mikor érzem....valami meleg.

A Sátán lánya konkrétan belehugyozott az ölembe. Ott ültem a rendelőben a szép ruhámban, ölemben a kutyával, alatta egy egyre nagyobb folttal.

Majd elkezdett lefolyni a lábszáramon és egy tócsában összegyűt a lábam alatt.

Koronám megigazítottam, szóltam, hogy lepisilt a Viki. Mondták, hogy előfordul a szteroidtól, meg azért a testsúlya 10%-át megkapja folyadékban, és már mentek is tovább.

Ott üldögéltem, már a bugyim is átázott, mikor megismétlődött, de jóvanazúgy.

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2022.07.29. 10:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4117893057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása