Mikor Suzy beteg lett, kiírtam egy csopiba a tüneteket és többen Dr. Sterczer Ágnest emlegették, aki az Egyetemen hepatológus, gasztroenterológus. Gyorsan kikerestem az elérhetőségét és időpontot kértem Hozzá.

5 hétrte adtak!

Megismétlem ÖT HÉTRE! Egy kutyának basszus.Zokogtam, hogy megéri-e.

Aztán Szuszka jobban lett és úgy döntöttem, ha már van időpontunk elviszem Vikit, aki már addigra szintén megkapta a plazmát és javult.

Időpontra mentünk, a regisztráció, súlymérés hamar megvolt, majd leültünk. Keveset kellett várnunk és már hívtak is be. A doktornő olyan 60-as, nem az a tyutyujgatós típus, de korrekt. 1 órán keresztül vizsgálta a kutyát, leírta a történéseket időrendben, hogy volt mint volt. 2 külföldi orvostanhallgató szintén megvizsgálták és konzultáltak.

Marha nagy szerencséjük, hogy Vikit hoztam, mert Suzy a 10. percben üveg hangon sikítozott volna, hogy hagyják békén. Viki békésen tűrte, hogy hatodszorra is belenézzenek a szájába, meghallgassák a szivét és megszámolják a légzését.

Majd a doktornő közölte, hogy csodálkozik, hogy ez a kutya életben van, mert ilyen leletekkel konkrétan feküdni szoktak és várják a csendes halált.

Az én kutyám idefelé a Keletinél megkergette a galambokat és fut, szalad.

Majd elmondta, hogy mivel a plazma a hasában van, az összefehérje szint 12 alatt már az élettel összeegyeztethetetlen....neki meg 9,7.

Mivel besűrűsödött a vére, hatalmas a kockázata a trombózisnak, embóliának vagy az infarktusnak.

Felhívott valakit és elmondta, hogy milyen érdekes esetet talált és sos kéne 2 UH időpont. 1 héten belül mehettünk is.

Aznap rohadt meleg volt! Kelenföldön letettem a kocsit és a két kutyával mentem a metróba. Annyira büszke vagyok rájuk. Szépen ültek a hordozóban. Suzy lefeküdt, szarik a világra, Viki meg szépen nézelődött. Sem egy hiszti sem egy ugatás, ki akarok jönni cirkusz nem volt.

11-re és 11:30-ra volt időpontunk, de máf fél 11 után odaértünk. Kb 5 perc várakozás után behívtak , elvitték a 2 kutyát. Én kint álltam és felkészültem Suzy sikítására, mert nagyon tud tiltakozni, ha az oldalára akarják fektetni, de csend volt.

10 perc múlva megkaptam őket, majd 56 000 ft kifizetése után a leleteket is.

Vissza mentünk Sterczer doktornő rendelésére és felkészültem egy hosszú várakozásra, mert időpontunk nem volt. 11-kor hívták a következőt......aki nem volt még itt, így bemehettünk.

Megnézte a leleteket, megkérdezte, hogy hogy vannak. Elmondta, hogy nincs összefüggés sem kajával, sem gyógyszerrel a kialakult betegségük. Egy szerencsétlen véletlen, hogy 3 hét különbséggel 2 kutyám is beteg lett.

Ez egy tipikus yorki betegség, most is vagy 20 kutyát kezel ugyan ilyen tünetekkel.

Átbeszéltük a gyógyszerezésüket, és azzal engedett utamra, hogy ha nincs haláleset, akkor október végén vár minket kontrollra.

Mondtam, hogy nem egy tutujgatós!

 

 

Szerző: Mókusélet  2022.08.10. 15:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3917904939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása