Napok óta agyaltam, hogy be kéne iratkozni a helyi könyvtárba. Imádok olvasni, nemrég vettem 3 könyvet ( egy valag pénz) és 1 hét alatt kiolvastam.

Ma ránéztem a honlapra, 18 óráig nyitva van, úgyhogy skera, még odaérek.

Elmondtam a néninek, hogy miért jöttem,mondta, hogy menjek, válogassak és a papírmunkát elvégezzük utána.

2 perc alatt megtaláltam amit kerestem és visszamentem a pulthoz.

Néni kotorászni kezdett az asztalán, ami tele volt visszahozott könyvekkel, újságokkal, cetlikkel, uzsimaradékkal, hímzőfonallal és máig harcoló német alakulattal- és pár perc után megtalálta az olvasójegyet.

Ezután újabb kotorászás, és a kezembe nyomott egy 10 oldalas doksit, hogy ott egy szék, üljek le bátran és olvassam le az ÁSZT.

Az állam leesett és közöltem vele, hogy én ezt inkább otthon, a gépemen tenném meg. Mondta, hogy rendben van, de mikor visszahozom a könyveket bele fog kérdezni!

Erre azért hagyok időt.....mert nekem is kellett a feldolgozáshoz.

Újabb pár perc telt el keresgéléssel-mikor megkérdeztem,hogy most mit keres- közölte, hogy a hibajavítót, mert még a régi cím van az olvasójegyen, de már ugye ide költöztek.

Mondtam, hogy nem kell átjavítani, mert lám lám itt vagyok, ide találtam így is, de azt nem lehet! Nagy nehezen megtalálta és átfestette a rossz címet, így sikerült az én születési dátumomat is leradíroznia. Azt szépen tollal kijavította, majd rápecsételte az új címet.

Azt hittem készen vagyunk és mehetek, de tudta fokozni.

Keresni kezdte a műanyag tokot, merthogy abba kell tartani a papírt, nehogy elkoszolódjon.

Hurrá megtaláltuk.

Újabb probléma, hogy ezt a szuper tokot valaki szivességből gyártotta le és pont akkorára, amekkora a kartonpapír, ergo nem fér bele.

De sebaj! van ollónk, körbevágjuk.

Álltam ott már negyed órája és a kamerákat  kerestem. Teljesen meg voltam róla győződve, hogy ezt veszik és a színfalak mögött rettenetesen röhögnek.

De nem! a néni nagyon akkurátusan dolgozott.

20 perc után megkaptam a csoda dolgot, ami mellé még járt egy útmutató, hogy ne veszítsem el, mert ez egy nagyon fontos dokumentum, mert ezen van nyilvántartva, hogy mennyi könyvet vittem el és mikor kell visszahoznom.

Mindent megigértem, és eljöttem.

A könyvtárosok furcsák!

 

Szerző: Mókusélet  2022.10.21. 12:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr8817919911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása