Nem, ez nem egy bontásra itélt ház Szabolcs eldugott falujában.

Mégcsak nem is Mordorban fotóztam.

Ez kéremszépen, a XXI, században, Európa közepén, a János kórház traumatológiája. Ha baleset ér, akkor ebbe a remek intézménybe fog téged behozni a Mentő/párod/szomszédjóska.

És nem, nem azért, hogy a TB-dért ellássanak, hanem, hogy nagyon felháborodjanak, hogy mi a faszt keresel ott éjjel!

Kiment a bal vállam egy fékezésnél. Tűrtem, míg bírtam, aztán bementünk először a Baleseti sebészetre.

Na ott már a recepción sem jutottam túl, mert nem oda tartozom.Menjünk át a Jánosba.

Megérkeztünk, 1 pár már ott üldögél, sehol egy recepció.....majdcsak jön valaki.

Negyed óra múlva egy zöldruhás műtős/orvos/ápoló odajött, hogy miben segíthet. Elmondtam, hogy mi történt és fáj a bal oldalam. Legfontosabb kérdés: hol történt? Vazze a Kárpitos utca sarkán, nem  mindegy, ha fáj?!? Adtam TAJ kártyát meg lakcímet, emberünk el.

Ááááá mondom ez az ápoló, felveszi az adatokat, majd behív az orvos, a nagy fehér isten és megvizsgál.

20 perc múlva emberünk visszajött, hogy a kék csíkot kövessem, ott lesz a rtg.

Ott egy hölgy üldögélt és csinált néhány felvételt a bordáimról. Mikor mondta, hogy emeljem a kezem, mondtam, hogy nem tudom, mert nagyon fáj a vállam.

A VÁLLA?

A papíron az van, hogy megütötte a bordáját. Itt már picit morcos voltam, és közöltem, hogy ez azért lehet, mert még nem vizsgáltak meg, orvost sem láttam.

Visszamentünk az előző helyre és üldögéltünk. Újabb 40 perc múlva zöld ruhás hősöm előkeveredett, hogy ő hozta a ZÁRÓJELENTÉST és hurrá, nincs bordatörésem.

Mondtam neki, hogy az kurva jó, bár sejtettem, mert az nem fáj, Ellenben a vállam a most már nagyon! Na ezen meglepődött és közölte, hogy mindjárt jön.

Hozzá biggyesztett 2 sort a záróhoz, hogy fáj a vállam, adott egy kendőt, hogy kössük fel és hétfőn jelentkezzek a területileg illetékes reumán.

Na hova kaptam májusra időpontot? .......IGEN, de csak akkor, ha szerzek egy beutalót.

VICC....és röhögnék, ha nem lüktetne közben a vállam.

 

img_20221211_001714-collage.jpg

Szerző: Mókusélet  2022.12.16. 14:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr2818003668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása