Vízkereszt után eljön a farsangi szenzon.

Az instán persze jöttek szembe szép sorban a fánk képek és  receptek. Egyik jobban nézett ki, mint a másik!

Szóltam Zembernek, hogy valamelyik hétvégén kéne sütni és csinálnék előtte valami jó tartalmas levest.

Bablevesre gondoltam, mert volt még itthon karácsonyról némi füstölt oldalas.

Na ebből csülkös bableves lett.....vagy inkább csülök, némi babbal.

Basszus, a piacon dobtam egy hátast, mert a bab 4000 Ft.

Megismétlem, a BAB. Az ami mindig a szegények eledele volt.

Eszem megáll !

A fánk is szuperül sikerült, a próba sütés az enyém lett. Ahogy kiszedtem forrón megettem.

4 felé kezdtem azt érezni, hogy valami nem jó.

Fél 5-kor már biztos voltam benne.

2 havi kőkemény diéta után, lehet, hogy nem volt jó ötlet forró fánkot enni! :-)

img_20230129_100430-collage.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2023.01.31. 11:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr8718037248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása