Decemberben ugye elszakadt az izom és a szalag a vállamban, szerencsére nem telibe, így nem kell műteni.

Hivatalosan rotátorköpeny szakadásom van. Mondjuk így tényleg jobban hangzik :-)

Mikor már tudtam emelni akkor elküldtek gyógytornára. Na az nem egyszerű dolog.

Telefonon nem lehet bejelentkezni, mert ELŐRE le kell vinni a beutalód, hogy MEGNÉZZÉK tényleg van-e. 

Erre hagyok időt.

Mondtam is a csajnak, hogy komolyan azt gondolja, hogy azt mondom van beutalóm és közben nincs?IGEN, Ő azt gondolja.

Mivel vezetni nem tudok, Zember levitt.

Bementem, kerestem a rehabilitációt. Közölték, hogy 1 ember van itt és órát tart, várjak. Fél óra után kijött a gyógytornász, aki megnézte a beutalóm, majd közölte, hogy nem tud időpontot adni, mert nagyon sokan várnak rá, telefonáljak.

Na itt elgurult a gyógyszerem! Basszus ti mondtátok, hogy telefonon nem lehet, jöjjek le....most meg elküldesz, hogy hívjalak. Ja ......nem ám akármikor. 3 nap van megadva, naponta 1 órás időablak. Ha akkor nem tudsz telefonálni/nem veszik fel, akkor 2 nap múlva próbáld újra.Sajnálja, de akkor sem.

Telefonáltam.

Sokszor és egyszercsak felvették.  Vagy reggel 7:15-re mész vagy 17 órára és pont. Az, hogy dolgozol, nem érsz ide stb. az őket nem nagyon zavarja.

Lementem időpontra....rajtam kívül, még 3-an voltunk újak. Negyed órát adminisztráltunk (milyen betegséged van/volt/lesz stb). Majd a gyógytornász azt mondja: hoztad a leleteidet? Nézek rá kerek szemmel: nem.

A. mert nem mondtad, B. mert le kellett jönnöm lehozni a beutalót, úgy gondoltam megnézed az EESZT-ben C. nincs

Ő nem nézte meg, mert nem volt ideje, legközelebb hozzam magammal.

20 percet tornáztunk, mindenkinek ugyan az a gyakorlat.....ha fáj ne csináld, vagy kisebbeket kőrözz. Hát köszi.

Még háromszor mentem, ugyan azt a10 gyakorlatot csináltuk minden alkalommal, úgyhogy saját hatáskörben úgy döntöttem nem megyek.

Kerestem a közelben egy gerinctornászt, aki max 6 emberrel dolgozik egyszerre, kijavít 2000-ért/óra.

Még a rendelőben mondták, hogy menjek be a rehabos orvoshoz, mrt érdemes lenne masszázsra járnom. A vállszalagok eredése tapadása elég közel van egymáshoz és mivel görnyedten ülök jó sok ideje, ezek zsugorodtak. Az izom ezáltal folyamatos feszülésben van és elég volt egy erősebb fékezés a bajságért. a masszázs segít/HET.

A sebész beutalóját nem fogadják el.

Azt sem, hogy odajárok tornára és a gyógytornász javasolta.

Kérjek beutalót a háziorvostól.....eszem megáll. Rohadtul nincs ez így jól!

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2023.02.03. 12:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3318038102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása