Az elmúlt pár napban a vasszöget is megettem volna.

Vágytam az édességre, a rágcsára bármire.

Össze vissza vásároltam, pedig ez nem jellemző rám. Mit is szoktak mondani?......éhezik a lélek.

Pedig most jó. Lehet, hogy a terápia hozza ki.............annyi fos derül ki a gyerekkoromból, hogy emésztem.

A melóhelyen is ömlik a szar és a nagyrésze az én nyakamba hullik. Napi szinten kapok sírógörcsöt benti dolgok miatt. Nem nagy dolgok, csak bosszatóak és nem is így kéne reagálnom.

Szóval most az van, hogy eldugom magam elől a bankkártyámat, megpróbálom nem felzabálni a hűtőt, veszek valamihormon pótló bizbaszt, hogy ne öljek meg senkit és elmegyek edzeni.

 

Szerző: Mókusélet  2023.05.04. 16:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr5718115980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása