Évek óta vágyom rá.....csak hát az ára.

Most egyszem magzatom ismét megkérdezte, hogy vágyom-e valamire a szülinapomra? Persze mondtam, hogy semmire, mert mindenem megvan.

Aztán éjjel nem tudtam aludni-mert telezabáltam magam sütivel, amire rohadtul nem volt szülségem, ráadásul savat csinál- és gondolkodtam. Megint vesz nekem egy szép és qrva drága bármit (táska, parfüm kismijalófasz) akkor inkább kérek.

Egy vízköpőt szeretnék. Már meg sem lepődött, mert pár éve egy Buddhát kértem a csobogóhoz.:-)

Rögtön felhívtam a készítőt, aki a hangja alapján egy 60 feletti férfi. Rém kedvesen meginvitált Bátorra a kertjébe, hogy személyesen is megnézzem a madarakat.

Beszélgettünk, ellátott tippekkel, segít hol vegyek szivattyút.,,,,,majd azt mondta, ha nem kér számlát, az áfát elengedem.

Halleluja!

Szóval lesz nekem egy dödim, vagy egy Ejnyém.

336172875_5886532118062536_2892776257382368874_n.jpg

madar.jpg

Szerző: Mókusélet  2023.05.17. 13:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3318126008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása