Bgyónak és Vikinek még sosem volt szájhigéniás kezelése, így épp időszerű volt.

Mivel mindketten 13 év körüliek, nem csak olyan hűbelebalázs módra megyünk, hanem labor vizsgálat előzi meg.

Ofkorsz kijött, hogy Bogyónak VAN VALAMI a hasnyálmirigyével. A lipáz értéke háromszorosa a megengedettnek és a koleszterinje is magas.

Fogalmam sincs, hogy mitől, hisz 1 éve natúr csirkelmellet esznek a kuytáim-köszi ársapka! Így most 2 féle gyógyszert szed, aztán 1 hónap múlva megyünk kontrollra. 

Be voltam szarva, mert Vikit tavaly majdnem elvesztettük ......Bogyó meg a kedvencem.

Először Vikit vittem be, 1 perc alatt bent volt a branül a lábában és már kapta is a lazítót. Mire kettőt pislogtam, a kutya már aludt és folyt az infúzió neki.

3 fogát kellett kihúzni. Mikor érte mentem, már ébredezett.

Bogyóval ugyan ezt, ugyan ilyen gyorsan történt. 40 perccel később, már őt is hozhattam ki a műtőből. Neki nem kellett fogat húzni, csak a fogköveit szedték le.

1 óra múlva már békésen járkáltak a kertben.

20230612_173936-collage.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2023.06.13. 13:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr7818145174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása