Eladtunk egy kocsit. No problem, rutinom van már benne és 15 napom, hogy lejelentsem a kormányablakban.

Ma éreztem késztetést erre, így leszáguldottam a törökbálinti intézméybe. 2 hete nettó 12 perc alatt intéztem el az új kocsi papírjait így ma is erre készültem.

Megnomtam a gombot, megigazítottam az arcomat és vártam. Kb 35 perc múlva már picit ideges voltam, mert egyetlen egy gépjárműügyintéző dolgozott és előtte is még azok ültek, akik ott voltak már, mikor megérkeztem.

Gyorsan fejszámolás: ha 1 ügyfél 40 perc, akkor még kb 2,5 óra mire sorra kerülök.

Na ekkor vettem észre ezt:

img_20230627_132029.jpg

Odacsattogtam a nénihez a kalitka mögött, hogy én akkor nem várnék, inkább visszajövök holnap. Közölte, hogy péntek óta ez van és nem tudja meddig, mert frissítették a rendszert. Tegnap 2,5-3 órás várakozások voltak. Hát én tuti nem fogok, nincs nekem erre időm.

Néni hátra ment, mikor egyszercsak azt hallom, hogy ki az a hisztis? Jelentkeztem, hogy én, de nem gondolom, hogy hiszti az, hogy itt ülök 5.-nek és még senkit nem hívtak be 40 perc alatt. Nincs időm 2,5 órát itt ülni, ők zárnak 4-kor (ergo munkaidő után sem tudok idejönni) plusz 15 napom van bejelenteni, hogy ne büntessenek.

Azt mondta, ha van ügyfélkapum, azon simán meg tudom csinálni.

Hazajöttem, ügyfélkapuba belépek, gépjármű ügyek, tulajdoso váltás.....kitöltöm a doksit, mikor egy piros szövegbox villogni kezd: online nem intézhető dokumentum, kérjük fáradjon be egy okmányirodába!

Na itt gorult egy a gyógyszerem!

Felhívtam a 1818-at, ahol Boglárkával beszélgettem. Elsírtam neki a bánatomat, szépen végighallgatott, majd közölte, hogy a teljes informatikai rendszerüket érinti a probléma, így nem lehet online ügyintézni :-)

Köszi.

Megbeszéltük, hogy nem büntetnek ha kifutok a határidőből. Így most majd próbálkozom, mint az a bizonyos kismacska :-)

 

Szerző: Mókusélet  2023.06.27. 16:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr4418154724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása