csak majdnem.

  1. Anyámnál 30 kiló krumpli termett, mert azt olvasta az INTERNETEN, hogy a rózsa tövet krumpliba kell dugni és úgy elásni, akkor szebb lesz a virág. 1 hónap múlva tele volt az udvar krumplivirággal, ősszel meg betakarítottuk.
  2. olvastam egy 3 perces isteni finom sütiről, amit bögrébe csak összekeversz és bedobod a mikróba......majd a menyország. Hát aki szerinte ez a Menyország, azt várom egy jó rákóczi túrósra hozzám vagy a Trombirásba egy puncsmignonra. A meleg sütire vanília fagyit tettünk, és úgy is csak éppenhogy ehető.img_20230628_131136.jpg
  3. tele a kert csigával. persze mikor keresem őket, nem látszanak, de a növények leveleit lezabálják.Olvastam az Interneten, hogy sört kell a csigáknak kiönteni- mert szeretik fene a gusztusukat- de nem tudnak úszni. tehát a sört kiteszed, a csiga odamegy, mert meg akarja inni, de béna és beleesik. Hülye csiga úszni sem tud, tehát belefullad a sörbe. Annyi helyen olvastam, hogy mérgemben kitettem egy fél doboz barna sört. Mondtam Zembernek, hogy reggelre ott lesz egy kis cetli, hogy a fehéret jobban szeretjük.....de semmi. Gondoltam, hogy a hülye szomszéd meggyest tett ki nekik és azt jobban szeretik, de nem adtam fel. Következő napon 5 halott csiga úszkált a sörben. Na most vagy elfogyott a szomszédban a jobb sör, vagy ennyi idő kellett neki, hogy a kert túlfeléből átérjenek erre, mert a csiga nem egy gyors állat. img_20230628_134315-collage.jpg

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2023.06.28. 19:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6018155410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása