Ültem és csak pörgettem az Instát.

Aztán visszapörgettem és megnéztem még egyszer.

Mikor harmadszor hallotta ugyan azt a hangot, azt mondta: Csináld meg Bogárka, ha nagyon szar lesz, leöntöm lekvárral.

Mindig ezt csinálja!

Ha én megpróbálok EGÉSZSÉGES- értsd picsa szar édességet gyártani- megküldi sárgabarack lekvárral, majd porcukrot szór rá. ....és mégis jól néz ki!

Nincs igazság a földön!!!

Szóval a blondi az a brownie szőke változata.

Eddig rendben, azt imádom. Most viszont rohadt egészséges verziót találtam, ahol liszt helyett csicseriborsó konzervből készült.

Dupla annyi datolyából csináltam (mert úgy valóban ehetetlen) és egy lehelletnyi juharszirupot is tettem a tésztába.

Szerintem finom.

Jó, valószínű a cukrászdában nem ezt kérném ki a jegeskávém mellé, de mikor diétázik az ember, akkor ez van és kuss.

Úgyhogy kussolok és eszem.

Jó.

Nem annyira jó!

De azért ehető, na!

img_20230819_112525.jpg

 

Szerző: Mókusélet  2023.08.21. 12:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr3718197855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása