14 éves voltam, mikor kézilabda közben összeütköztem egy csajjal. Neki a fejét varrták össze, nekem a fogam tört ki.

Azóta a jobb 1-es metszőm csapos korona. Az évek során már cserélték a csapot és a koronát is.

Ma reggel mintha megmozdult volna. Nézegettem, piszkáltam.....nem látszott semmi. Elmentem edzeni, majd reggelizni akartam. az első falatnál éreztem, hogy ez nem mintha, hanem határozottan mozog . Felhívtam a Font fogászatot ahol az asszi csak annyit mondott: gyere.

Szerencsém volt, mert Attila épp szabad volt (valaki beteg lett) így ő nézett meg.

Azt mondta: szerintem nem a csap tört el, hanem a fog gyökere, ami tartotta a fogad, de megnézzük CT-n is.

....és igen!

Basszus a gyökérből tört le egy darab.

Megoldás: kihúzzuk MOST, kapsz egy inplantot MOST és felépítünk egy ideiglenes fogat MOST, hogy ne járkálj fog nélkül. Köszi. Mindezt  500-750 000 Ft között, függ az anyagtól.

VAGY: megpróbálom leszedni a fogad, ha szerencséd van nem jön ki vele a letört gyökérdarab és visszaragasztom. Kb. 1 hét és 2 hónap közötti időre lesz jó. 

Ez utóbbit választottam, majd mikor időpontot kértem az inplantra, november 17-et mondtak. Azon agyaltam, hogy ha 3 hét múlva kiesik a fogam végleg, akkor november 17-ig fog nélkül fogok járni. 

Úgyhogy vettem egy nagy levegőt és azt mondtam, csináljuk MOST.

Megcsinálta, nem fájt, nem kellett varrni, nem kékült, nem dagadt......cserébe nem szép, de januárig nem mosolygok és akkor nem látszik.

Mostanában úgyis inkább bőgök, így nem lesz nehéz!

 

img_0228.jpg

Szerző: Mókusélet  2024.08.30. 12:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr5618478061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása