Egyszer csak folyni kezdett az illesztésnél, majd leszakadt a gégecsőről.

Persze pont akkor, mikor tiszta rózsaszín hab volt a fejem.Úgyhogy slag szerűen használtam , anyáztam-mert az mindig segít-majd ott hagytam a fenébe.

Buliba mentem, egy ilyen szar, nem veszi kedvem. Koronám megigazítottam , sminkeltem és elmentem.

Másnap reggel gondoltam elslattyogok az OBI-ba és veszek egy ilyen cuccot.. Viszont nem tudtam hogy létezik-e több méretben az átmérő, úgyhogy le akartam tekerni. 

Nem sikerült.

Ráöntöztem egy csomó vízkőoldót, úgysem.

Gondoltam előveszem fogót és majd azzal felfegyverkezve megoldom. Kotorásztam a nagy kosárban és hopp.....egy gégecső vadi új rózsával. Fogalmam sincs honnan van, mikor vettük.

Úgyhogy 5 perc alatt megoldottam a zuhanykérdést.

Fasza csaj vagyok!

img_0271-collage.jpg

Szerző: Mókusélet  2024.09.04. 15:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6118484759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása