Utálom a körleveleket. Nem szeretem, ha azzal riogatnak, hogy ha nem küldöd vissza 5 percen belül, szőr nő a füleden, nem hoz semmit a Jézuska és az elkövetkezendő 10 évben szar lesz a szex.

Bezzeg, ha visszaküldöd! Óriási boldogság, megtalál a szerelem, kihúzzák a lottó 5-öst és Brad Pitt elválik, mert rájön, hogy érted rajong.

Néha akkor is, ha szép képek vannak benne és alatta gyönyörű zene szól...........de azért meg szoktam nézni, el szoktam olvasni, de ritkán küldöm tovább.

Ma kaptam egyet, amin elgondolkodtam.

   " Egy gondoskodó személy, látva a pillangó küzdelmét, ahogy a bábból próbált kitörni, segíteni akarásból, gyengéd kézzel meglazította a szálacskákat, hogy azok egy nyílást formáljanak. A pillangó könnyedén kiszabadult, s a báb körül verdesett, de nem tudott repülni. Amit az együttérző személy nem tudott, hogy csak a születés küzdelmeiben tudnak a szárnyak annyira megerősödni, hogy alkalmasak legyenek a repülésre. Így a pillangó a földön töltötte rövidke életét, és soha nem ismerte meg a repülés mámorító szabadságát. Soha nem élt igazán."

Úgy nevezik mindezt, hogy megtanulni nyitott kézzel szeretni. Ez olyan tanulás, amely lassan, fokozatosan érlelődik meg, és a fájdalom tüzein, a türelem vizein át érkezik el hozzánk. Ha belekapaszkodunk, ha csüngünk rajta, ha állandóan ellenőrizzük, elveszítjük azt, amit megtartani szeretnék.

Annyira szeretlek, hogy szabaddá tudlak tenni. Jöjj mellettem, élj velem örömben és szomorúságban! Meg fogom osztani veled könnyeidet, de nem foglak arra kérni, hogy ne sírj. Ott leszek amikor szükséged lesz rám. Törődni fogok veled és megvígasztallak, de nem foglak visszafogni, amikor már egyedül is tudsz járni. Készen leszek rá, hogy veled legyek magányodban, de nem fogom azt elvenni tőled. Igyekezni fogok, hogy figyeljek arra, amit mondasz nekem,de nem biztos, hogy mindig egyetértek veled. Nem lehetek mindig veled. Nem hallhatom mindig azt, amit mondasz, mert vannak olyan idők, amikor magamra kell figyelnem, és magammal kell törődnöm. De ha ez történik, akkor is igyekszem olyan tisztességes lenni veled, amilyen egyáltalán lenni tudok.

Érdekes és elgondolkodtató írás......és minden szava talál.

Hallgattam reggel az új rádióban Balázséket. Arról beszéltek, hogy ha pozitívan gondolsz egy dologra, az be fog következni.

Ha negatívra, akkor azt bevonzod. Én hónapokig éltem úgy, hogy mikor beléptem otthon a lakásba-és az üres volt- kinyitottam a szekrényt. Csak épp bepillantottam. Megnézni, hogy benne van-e még a cucca. Nehéz időszak volt, sokáig tartott, míg leszoktam róla. Bevonzottam.

Nem szorítom ökölbe a kezem, hanem nyitva tartom. Ha kéred, minden tudásom megosztom veled, hogy könnyebben kelj át az élet tengerén.
(Buddha)

 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2009.12.10. 10:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr501587727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása