Őrült meleg volt egész nyáron. 35 fok alá ritkán ment a hőmérséklet.
Én szépen „belaktam” a medencét. Körbebástyáztam kajával,inni valóval, könyvvel és ha kellett csak kieveztem a gumimatraccal.
Aztán eljött a nap,hogy muszáj volt visszamenni a panelba. 4. emelet! Majd megdöglöttem!! Éjjel ontotta magából a forróságot. Nem lehetett aludni.
Reggel elmentem még vettem 10 kiló borsót. Az ember mikor az első gyerekét várja roppant lelkes. Azt a borsót fogja enni télen.
Az, hogy ki kell fejteni,
aztán megfőzni,
aztán lepasszírozni…..az eszembe sem jutott. Rohadt nagy macera egy marék püréért…mikor a Kecskeméti Konzervgyár legyártja 110 Ft-ért, de ezt ÉN raktam el a csemetének!
Du. rám jött a fészekrakási mizéria. Azóta is néha előjön- pedig terhes sem vagyok - na akkor kezdek rendet tenni a szekrényekben vagy átrendezem a lakást. Azt egy picit idébb tolom, azt meg egy kicsit odébb,hogy azután rájöjjek,hogy így belelóg a virág levele a tv-be szóval vissza az egész.
Éjjel 2-kor felkeltettem az EX-et,hogy szerintem menjünk. El van cseszve az éjszakám, aludni nem tudok, nehogymár a Terkának jobb legyen!!! (Terka az éjszakás bába volt)
Emlékszem hajnalban sétáltam a szülőszoba erkélyén néztem a várost és hallgattam, hogy bent a csajok dumálnak.
Vártam.
Vártunk.
Vártam az én Kisfiamat….akivel végig riogattak. Túl pici! Kóros törpe….vizsgálat……talán nem. Nyakán van a zsinór!....Kicsi a súlya, max.2 900……retardált, túlhordtad.
Reggel 6:35-kor megszületett az én kóros TÖRPÉM 3750 gr-al és 58 centivel!
Nesztek vazze ultrahang!!!
Ennek ma 16 éve!
Már 190 centi, 3 éve nem nőtt a lába (szerencsére,mert így is 46-os)
Isten éltessen KISKORÚ!
Szerző: Mókusélet  2010.08.09. 15:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr422209794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása