Hetek óta tervezgetem a Karácsonyi menüt.

Rengeteg receptet átnéztem, tervezgettem végül megszületett:

 -halászlé (Kicsinek megigértem, de rajta kívül senki nem szereti)

-vörös tonhalfilé tárkonyos ragúval, burgonyafánkkal

-flódni

Irány a Vásárcsarnok.

A halasnál majdnem a kardomba dőltem, a tonhal 8790 Ft...és nem, NEM egy őrült nagy darab ,1 kiló.

Menü gyorsan átpörget, oké kacsa lesz.

Megvettem, hazavittem, nekiálltam az alaplének.

Két paszírozás közben Kicsi közli, ő tulajdon képpen nem is szereti a flódnit.

Ó hogy az a.....!

Úgyhogy, ha nem esik ránk az ég, akkor talán ez lesz:

 -halászlé (Kicsinek megigértem, de rajta kívül senki nem szereti)

-tárkonyos raguleves Kiskorúnak és nekem (ha kapok vadat,akkor abból és némi erdei gombából)

-narancsos-vörösboros kacsacomb narancsos-datolya szósszal, burgonyafánkkal

-zserbó és/vagy flódni

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2010.12.14. 15:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr912515482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása