Ma az Ex elhívott ebédelni.
Tudtam mit akar, de úgy voltam vele, essünk túl rajta.
Rákérdezett, 5 mondatban elmondtam.
Majd rám nézett és azt mondta:
A zumbát választotta helyetted?
Mintha gyomorszájon vágtak volna!
Hirtelen a hangokat „víz alól” kezdtem hallani, lelassult körülöttem minden.
Néztem, de nem láttam.
Majd azt mondtam:……………igen.
Szerző: Mókusélet  2011.02.03. 22:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr812637591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása