Nem szeretem a sört.
Keserű.
Meg különben is, olyan férfias ital…….de Manna ráállított a leejtőre.
Mit ráállított, meg is lökött, hogy tuti legyen!?!
Este megint beállt a Duna-híd. 20 perc alatt araszoltam át rajta, így 2 perccel óra előtt estem be, persze innivaló nélkül.
Nagyon kemény a csaj! TF-et végzett, tesi tanár és a zumba kemény részét nyomja, súlyzóval, úgyhogy mint a ló úgy leizzadva jöttem ki az órájáról.
Irány a bolt. Ahogy ott nézelődök, megláttam ezt:
Manna azt mondta a citromos isteni.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ááááá én akkor sem iszom sört. Úrinő koktélt kortyolgat vagy martinit,- rázva nem keverve.
Aztán elcsábultam.
Otthon szépen betettem egy fél órára a frigóba, majd leheveredtem a tv elé és kibontottam.
Istenem! Jég hideg , a pára kicsapódott az üveg szélén….és az íze!
Tudom már mit fogok inni egész nyáron! :-)
Szerző: Mókusélet  2011.04.07. 08:10 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr132806381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása