Annyi féle dolgot csinálok egyszerre, hogy az csak na!
Van egy sport kártyám….a cégemtől kaptam. Tök jó, egy csomó helyen elfogadják, nem kell fizetni érte.
 
 
 
 
Gilda Max Hermina: a reggaeness óra után odajött az edző csaj, hogy tök jól megy. Beszéltünk kicsit ki mióta táncol, hogy kezdték el, ilyesmiről. Jól felépített óra, bár kevés a koreo. Salsás fiú a párja mégsem megy el latinba az óra. Jó! Járok már egy ideje.
Gilda Max Váci út…zumba. Teltház kb. 60.-an vagyunk. Kislány kb.22 éves bemelegít tingli-tangli néhány szám - látom egyre többször néz felénk. Majd a következő szám szamba. Hurrá, végre mozgunk! Erre kislány minden második ütemet táncolja ki. Nem baj, gondoltam megmutatja és felgyorsul. HÁT NEM! Úgyhogy én kitáncoltam az ütemet. Erre oda jön, rám mutat és közli így kell.
Vazze, ha edző akarnék lenni, a helyeden állnék és én kaszálnék!
Óra végén odajön és megkérdezi: mióta zumbázol? Visszakérdezek és te? 2 hónapja!!!!! Na ez a baj! Ha fizettem volna az óráért nem örülnék. Majd megkérdezte megyek-e még az órájára. Megnyugtattam, hogy nem :-)
 
Life1 AquaZumba……nézzük meg hátha. 30 körüli tök szimpi csaj. Óra kezdődik- Luca 3 perc múlva röhögve elmegy úszni. Mi 20 perc múlva fáztunk már annyira, hogy mondtuk bocs….és átmentünk a gőzbe.
Zumba: Brigi 2* adtam neki lehetőséget, többet nem fogok.
Saslsa fittnes Osvaldó…..jóóóó!
Universum wellness: Eszter…istenkirály! Hozzá jártam úgy is, hogy fizettem érte.
Most nézegetem megint a hastánc órákat.
Ma kaptunk egy hírlevelet……és a belső hálózatra is kikerült:újabb termekkel bővült a sportkártyával igénybe vehető helyek száma.
Ránéztem…..hűha!
 Azt hiszem a  Kék Lótusz zumba óráját fogom kipróbálni legközelebb.  Csendesen leülök és megnézem,mit tud az oktató………………és  hogy mi az, ami többet ad, mint amit én adtam 3,5 év alatt.

 

 

Szerző: Mókusélet  2011.05.09. 16:16 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr452890258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.05.10. 17:01:38

Na MAnna, szövegértelmezés egyes, leülhetsz. Most elolvastam még egyszer az utolsó mondatot és rájöttem, hogy Te pontosan tudod, ki tartja az órát. Ehh, fáradok, pedig még csak kedd van.
süti beállítások módosítása