Péntek este főzőiskolában voltam a chefparade-ban.
Alap koncepció az, hogy 20-25 fős társaságot megpróbálnak „összehozni” egy főzés alkalmával.
Létezik arab, táj, spanyol, francia stb. este is.
Megérkezés után egy kalapból kihúztuk, hogy mit főzünk.
Én a chicken tikka masala csapatba kerültem.
Alapoztunk pálinkával, leöblítettük mango lassival és gyerünk.
Rettenetes jó hangulatú este volt. Megkaptuk az alap receptet és ezt kellett olyan mennyiségben elkészíteni, hogy mindenki jól lakjon.
Itt láttam először kurkuma gyökeret egészben. Fekete sót, lepkeszegmag levelet és néhány olyan cuccot, amiről be sem tudtam határozni nemhogy az országot….még a kontinenst sem, ahol használják.
Minden ételt „érzésre” fűszereztünk.
Ittunk, dumáltunk, ismerkedtünk - közben sült a zöldség korma, készültek a rooti kenyerek.
Mire kész lett a vacsora, már mindenki jól lakott……és szomjas sem maradt.
Az este végén pontoztuk az elkészült ételeket, a legjobb csapat 1-1 üveg bort kapott. (hazavittem :-) )
 
10-kor sms-t kaptam….találkozzunk a Colombuszon.
Ott álltam talpig gyömbér és fokhagyma szagúan, viccesre ittasodva és azon agyaltam, hogy kell-e most nekem egy ringó hajó/salsa, hogy aztán mindenki engem szagolgasson.
Úgyhogy fájó szívvel, de lemondtam a bulit……és maradtam még tradicionális indiai italokat inni úgy mint mojito.
1 perc múlva válasz: oké, de 6-án kézen fogva viszünk magunkkal.
Olyan jól esett, hogy hiányoztam nekik!
 
Szerző: Mókusélet  2011.05.16. 12:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr722907808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása