Manna szerint testkép zavarom van…..bár szerinte neki is……csak másik irányba. Mondjuk neki jobb! :-)
Szerintem nincs….csak torzít a tükör. Mindegyik!
Megvettem életem első nadrágját a gyerekosztályon. Hihi……….158 centis kislányra gyártották…..bár ha jó rám, akkor vagy a mai gyerekek génkezeltek vagy a varrónő b@tt el valamit, de rendesen.
Találkoztam Ex-el, aki 3* megkérdezte jól vagyok-e és ha beteg lennék elmondanám-e neki. Megnyugtattam, hogy nem, oszt jóvan. Anyut azért felhívtam, hogy ha Ex telefonál ne parázzon be, jól vagyok csak Ő nem látott 3 hónapja, úgyhogy minden oké.
Voltam dokinál. Azt mondta, júniusban műtét….ne tessék aggódni, az ilyen VÉKONY hölgyeknél nagyon kicsi a kockázat. Hát köszi! Először is, majd ha SOS,……… addig nem vágunk, másodszor nem vagyok vékony.
61 kiló vagyok. mondjuk általános iskola 5. osztályában voltam ennyi. Tudom………….az eszemmel………..de a tükröm mást mond.
Ott tartok, hogy Ani nézi mennyit ebédelek. Komolyan, mint a dedóban.
 
Úgyhogy most mindenkinek megígértem, hogy
- orvoshoz megyek
- vért vetetek
- beleköpök a béka szájába éjfélkor, mert hátha
-rendbe teszem a lelkem………….ez lesz a legnehezebb.
Még a béka is egyszerűbb, pedig attól undorodom.
Szerző: Mókusélet  2011.06.09. 08:15 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr612964538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.06.09. 16:29:46

Gyönyörű vagy, okos és szerethető, de ezt nem hiszed el.
Én kevésbé vagyok gyönyörű és okos meg szerethető, mégis teljes mellszélességgel (vagy váll, mindegy is :DDD) hiszem, hogy az vagyok.
Na, vitatkozzunk, hogy kinek jobb?
süti beállítások módosítása