Nem, a szem mozgató izmom nem fáj.
Kicsit sem…..de mindenhol máshol nagyon!
3 napig Cserkeszőlőn „nyaraltam” egy zumba táborban, 60 elvetemülttel együtt.
A hely nagyon szép, igényes rönkházak, medence, jakuzzi, itt bugyog ott zubog, kis szauna, kis gőz istenkirályság van.
Első estére a társaság fele csúnyán beseggelt. Ültünk éjjel a meleg vízben, próbáltuk kibírni vakarózás nélkül, mert mikor kezdődött az esti zumba?
Na mikor? Este 9-kor!Szabad téren.
Azok a szúnyogok, akik véletlenül nem a Tisza partján voltak,  a zenére és a bőrökből kipárolgó pia szagra tuti odagyűltek!
Másnap 11-től a tűző napon folyt. köv. A szervezők úgy gondolták, aki túléli, annak jó, a többi mehet a levesbe. Zumba után kangoo. Nehogymár! Csak azért is megmutatjuk a puhány kangoo-soknak milyen fából faragtak!
Este a program ugyan ez megtoldva egy kis boksz edzéssel. Peti és Ernő beleadott mindent, mi meg nem akartunk lemaradni. Vazze, 2 napig ahányszor megfordultam éjjel majd bele döglöttem úgy fájt minden izmom a hátamban.
Vasárnap reggel esőben zumbáztunk szabadtéren. Annnnnnnyira jó hangulata volt!
Megismerkedtem egy csomó kedves emberrel, és gazdagabb lettem néhány sikerélménnyel.
3-an megkérdezték, hogy hol tartok órát, mert jönnének….látják a táncos vonalat.
Egy MMA-s srác meg a barátnője (kigyúrt, tetovált állat) azt mondták, hogy péntek óta figyelnek. Nem tudják mi az „anyag” amit eszem/iszom/szívok,  de nekik is kell belőle!
Nagyon jót tett a lelkemnek ez a pár nap.
Haza érkezés után megcsörrent a mobilom. Egy salsás srác……..szeretné, ha lemennék kedden egy másik tánciskolába. Hűűűűűűűűű, köszi, meggondolom.
1 óra múlva egy csaj hívott, hogy mit csinálok kedd este, mert szeretnének oda bevenni. Úgyhogy tegnap este velük voltam. Jó volt! Szeretnek………..Önmagamért.
Szerző: Mókusélet  2011.06.22. 15:50 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr613006201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.06.23. 10:46:08

Nekem bassza meg nem hitted el, pedig ezt pofázom hónapok, ha nem évek óta!!!
Azért szeretünk, mert annyira hülye vagy és ez nekünk irtó jó. Érted??? Nélküled nem lenne ilyen vidám az élet. És remélhetőleg tudod, hogy a tiéd is sivárabb lenne nélkülem :DDDDDDDD

Mókusélet 2011.06.23. 11:45:46

Biztos vagyok benne:).....hiányoznál!!!!
...csak Ti szerettek, mert ismertek, meg mert jó fej vagyok.:-) Ők nem ismernek és 3. nap azt mondta az egyik, hogy egy nagy szív vagyok. Igen, és ebbe a nagy szívbe fogok eyszer beledögleni!
süti beállítások módosítása