Ma reggel Kiskorú elutazott egy hétre.
ENYÉM AZ EGÉSZ LAKÁS!!!!!
Imádom….de végre nem arra fogok hazamenni, hogy főzőcskézett és tiszta olajpötty minden, jégkockát csinált és nyitva maradt VALAHOGY a mélyhűtő ajtó és dinnyét evett….ragad az egész padló „Jó hát én tehetek arról, hogy csöpög? „
 Nem vazze! de
A. felmosod
B. tálcára teszed
Szóval csend, rend béke, nyugalom lesz 7 napig.
Mondjuk sokat nem tervezek otthon lenni. Szóltam a csajoknak, hogy lesznek szívesek a szórakoztatásomról gondoskodni.
Úgyhogy ma Mónikához megyünk kerti partira, és ott is alszom. 1/2 7-től randalírozni fogok reggel, nem hagyom majd aludni:-)
Csináltam egy valag gyümölcslevest túrógombóccal, grillezünk kolbászt ezt-azt.
Ágotát előtte elviszem zumbázni, úgyhogy jól ledolgozzuk a cuccot, a többiek vessenek magukra!
Kedden 6-tól reggaeness órára megyek, majd szép kényelmesen átérek 8-tól a salsa órára. A bandával megdumáltuk, hogy óra után lemegyünk még egy kicsit a Rióba táncolni.
Mónika szerint születéskori oxigén hiányból maradt nekem vissza a hiperaktivitásom.:-)
Szerdán……kérdés mikor keveredek ágyba…………..öööööö vagy haza :-) de meg kéne etetni a halakat, úgyhogy muszáj lesz, na szóval szerdán talán elmegyek zumbázni vagy ha nagyon ki leszek akkor csicsizni.
A többit még nem tudom.
Aztán már csak egy hét és szabi.
Rám fér!!! Fáradt vagyok, pedig egész hétvégén vagy a medencében ültünk a buborékon vagy a napon hevertem, de én ebbe is úúúúúúúúgy, de úúúúgy  el tudok fáradni!
 
Szerző: Mókusélet  2011.07.18. 11:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr913076442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása