Negatív mérleg:
-egy lábujj köröm......vazze ezért mentem pedikűröshöz!
-plusz 1,5 kiló (nem, nem a kajától, hanem a „gyümölcs”-öktől ,úgy mint körte pálinka, mézes meggypálinka, barack pálinka, alma pálinka és aszaltgyümölcsös pálesz…..a többit meg sem tudtam jegyezni)
-némi szégyenkezés a takker néni előtt, mikor bejött a szobába kivinni a szemetet. Mondtam neki: nem itt lakom összekevertem a szobákat, de nyugodtan vigye el az üres üvegeket és a sörös dobozokat.
 
Pozitívum: minden más. A legjobb tábor volt, amióta járok ilyen helyekre!
Első este megkérdeztem Melcsit, hogy hol vannak a NAGY-ok. Azok, akik már akkor haladók voltak, mikor én elkezdtem táncolni. Leesett állal néztem őket és csak a sötétben egy kis sarokban mertem próbálkozni.  Rám nézett és azt mondta: Mókus….Ti vagytok a NAGYOK!
Minden éjjel 3-ig nyomtuk, utolsó este ¼ 5-ig.
Legendássá vált a 124-es szoba, ahol elvileg 3-an voltunk elszállásolva, de Ati első este átjött és csak 5. nap tudtam kitenni a lakása előtt.:-)
Megesett olyan este is, hogy 14-en kuporogtunk az ágyakon.
Durva, de bárki bejött az ajtón 1 üveg pálinkát tuti hozott.
Éjszakánként nem tudtam leülni….még Kovács Ati…..aki csak oktatókkal és fellépősekkel táncol minden éjjel megtáncoltatott többször is. Nagy szó!....bár lehet, csak az új parfümöm tette.
Rengeteg pluszt kaptam!
Volt olyan csaj, aki sikítva ugrott a nyakamba, pedig tavaly nyár óta nem találkoztunk, hogy úristen de jó, hogy itt vagyok és de jól nézek ki és azonnal üljünk le és meséljek! Tesóját is imádom, jó fej család.
Első és harmadik este tanítottam Mesterrel.
Minden nap 2 zumbát nyomtam. 2. nap este Zumola megkérdezte, hogy segítenék-e, mert fáradt.
Olyan, de olyan hangulatot csináltunk!  Mizu-ra koreóztunk, szálló vendégek is jöttek…….nagyon jó volt. Utolsó előtti nap azt mondta, szeretne páros zumbát tartani, bevállalom-e. Bevállaltam!
Aztán lejött a Másik Banda……tanárostól. Évek óta ismerem a srácot, de 3 percnél többet még nem beszéltem vele. Most elmentünk sétálni, aztán leültünk dumálni. Ömlött belőle a szó, főleg a magán életéről. Nem értettem…..de meghallgattam.
A végén azt mondta: Mókus, szeretnélek bevenni a tánciskola fellépőjébe. Mit szólsz? Szerinted?!? Benne vagyok!
Utolsó nap harc volt a fiúkkal! Mindenki fáradt volt, nyögött de élvezte. Aztán összeborultunk fél órán keresztül még ment a puszi, szia ősszel találkozunk….kezdett kiürülni a terem.
Mester oda jött: köszön mindent és szeretné, ha fellépnék velük szeptemberben.
 5 nap alatt 2 fellépős csapat hívott táncolni, egy zumbás oktatós ajánlatom van……..és még randira is hívtak- Úgyhogy azt hiszem kezd kisütni a nap!
Ps:ma reggel e-mailt kaptam……..úúúúúúúgy hiányoztok. Csinálunk egy after party-t? :-)
Szerző: Mókusélet  2011.08.01. 15:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr683117196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása