Tegnap dög fáradtan hazaestem zumbáról-a héten először 11 előtt értem haza hurrá- gyorsan beindítottam a mosógépet, mosogatógépet és megpróbáltam picit rendet rakni. Hétfőn épp hogy hazaértem a Balcsiról - tele szennyessel- csak annyi időm volt, hogy átöltözzek és mentem a Szigetre.

Szóval azóta szana meg szét a lakás.

Pakolásztam és közben nyomkodtam a tv-t, mert háttérzaj nélkül nem bírok létezni. Kell nekem az elektroszmog, mint egy falat kenyér!

Egyszer csak a kedvenc filmem képsorait láttam. Dirty Dancing. Nem tudom hányszor láttam, szerintem 30-szor 40-szer biztos. Pont az a rész jött, mikor a fellépésről hazamennek a srác lakására.

Szerintem ebben a filmben ábrázolták a legszebben vágyakozást. Ahogy két ember először érinti egymást, ahogy fedezik fel a másikat, a másik testét. Leragadtam a lépernyő előtt…………előjöttek emlékek....................és persze megint bőgtem.

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2011.08.12. 10:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr793145941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása