Most aztán megszámolnak minket.
Mint a birkákat a mezőn: 1 2 3 4
Tegnap csöngettek, Kiskorú ment ajtót nyitni. Egy pasi nyomult volna befelé-nem is értem nincs annak szeme???? kb. a válláig ért a gyereknek aki szépen betöltötte az ajtónyílást- na szóval hogy Ö jött mert nekünk állampolgári kötelességünk az akármilyen törvény alapján és KÖTELEZŐŐŐŐŐŐ!
Mondta Kiskorú :ide te nem jössz be barátom-ki a fenétől tanulja ezt a gyerek? :-)-de hagyd itt, majd mi kitöltjük az Interneten.
Szépen elvette a pasi kezéből a borítékot és becsukta az ajtót.
Jó kis kérdőív.
Elvileg nem vagyok benne beazonosítható, mármint a lakás részén…..ezt persze én ELHISZEM, mert én olyan vagyok.
Kérdések:
mióta laksz itt, hol laktál előtte, kik vannak ide bejelente, kik vannak itt életvitel szerűen stb.
Majd a személyi kérdőív:
kivel lakom, van-e házastársam, élettársam stb. Nincs olyan válasz, hogy igen, mindkettő.:-)
Mikor házasodtam hogy járok munkába?
Konkrétan a mell méretemet nem kérdezik, pedig leírnám, hogy D-s vazze és igen nagyon drága egy ilyen melltartót beszerezni- szóval menjetek a fenébe!
Úgyhogy még gondolkodom, hogy kitöltsem-e. Adót is kötelező fizetni, mégsem csinálja mindenki,  így én is meggondolom a dolgot .
Szerző: Mókusélet  2011.09.29. 11:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr43264763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása