Manna ma harminc éves :-)
Na jó nem, de ma ünnepli…..salsával.  Utána max. kocsmázunk, de szombaton egy őrült nagyot fogunk táncolni „Kispasival” meg a többivel.
Életem....vendégem vagy egy-kettő tequillára és majd figyelek, hogy abban az ágyban ébredj, ahol tervezted :-)
Szeretem az ünnepeket.............................. illetve szerettem.
Van amit már nem szeretek….remélem el fog múlni egyszer. Az idő majd begyógyítja a sebeket és újra örülni fogok olyannak, amitől ma félek és nem várom.
Viszont szeretek adni.
Bármit.
Egy könyvet, mert eszembe jutott, hogy tetszene neki, vagy egy CD-t, mert egyszer azt mondta, hogy szereti azt az előadót.
De legjobban a kézzel készült dolgokat szeretem.
Lehet, hogy  nem olyan szép, nem annyira csicsás, nem annyira egyforma, mint ha megvettem volna, de dolgoztam vele és Rá gondoltam közben.
Ez volt most a magyarázat.:-)
Mert hogy Mannának gumicukrot gyártottam.
HÁZIT!
Csúnya is lett, nem is finom….viszont én csináltam és szöszmötöltem vele egy darabig.
Kiskorú szerint jól elb@tam, de legalábbis kihagytam belőle a JÓ alkotórészeket.
Hát nem!
100%-os gyümölcsléből készítettem még plusz cukrot is tettem bele.
Este oda viszem neki salsára, had örüljön :-)
Gyártási folyamat:
 

 

 

 

 

 

Szerző: Mókusélet  2011.10.13. 18:00 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr263292161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2011.10.14. 11:19:15

nagyon jól néznek ki :)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.10.14. 11:35:22

ISSSTEEEENNIIIIIIIII lett!!! :DDD Imádlak minden egyes csillagocskáért, azért, hogy dolgoztál vele, hogy csak miattam álltál neki főzőcskézni :))) Köszönöm.
süti beállítások módosítása