93 kollégám,…………..néhányuk barátom. Ennyi embert küldenek el 2 hét múlva.
Vérzik a szívem. Van köztük apa és fia, barátnőm, akinek munkanélküli a férje és jó pár egyedül álló, akinek a léte függ attól, hogy talál-e munkát.
Persze a változással elindultak a helyezkedések….hányok az egésztől. Úgyhogy az irodánkat kinézte egy új „nagykutya”.
Már 2 napja a sitten és porban ülök, mert az iroda falát lebontották. Semmin nem csodálkozom. Vártam, csak szól valaki valamit. Tegnap aztán szóltak és ma reggelre ott álltak a költöztetők az ajtóban , pakolni kezdtek.
 Értsd meg ez szükséges és ideiglenes, két hét mindössze. Másik épület, de majd járkálok. Nem érdekel! Ha azt mondják, kiültetnek a folyosóra már az sem.
Szomorú.
Pakolásztam a dolgaimat egy dobozba. Aztán a faliújságot szedtem le……és akkor a kezembe akadt.
Egy képeslap. Piros, egy kutyus van rajta és pár sor. 4 éve kaptam
Össze szorult a szívem, de nem szóltam, csak nyeltem néhányat és betettem a dobozba.
Aztán kezembe fogtam a rózsát. Az utolsót amit kaptam leszárítottam és azóta is őrzöm. Fogtam és kisétáltam az ajtón……..és potyogtak a könnyeim.
Szerző: Mókusélet  2011.11.17. 15:12 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr423389975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2011.11.18. 15:53:14

lehet neked is lépni kéne, hm?

Mókusélet 2011.11.21. 08:46:18

Igen, ezen agyaltam. Megírom az önéletrajzom....csak hülye hűséges típus vagyok. Még akkor is kitartok, mikor már látszik, hogy dől az egész. megvárom, míg a fejemre omlik :-(
süti beállítások módosítása