dög.jpgMár rég rá kellett volna jönnöm, hogy ha anyu azt mondja, nem akarok venni semmit, csak egy……… tejfölt, vajat apróságot, abból MINDIG oltári költekezés kerekedik.

Ezt az ugorjunk le típusú vásárlást általában a pénztárcám bánja.

X évvel ezelőtt Ex azt mondta, hazafelé szaladjunk be az Auchanba, mert eltörtem a szemetes lapátot. Mire észbe kaptam, már benne volt a kosaramban egy könyv-jó vastag-és egy üveg whiskey.

Ránéztem kérdőn, erre gyorsan azt mondta:Te is választhatsz kettőt.

Kiválasztottam egy elektromos hő-légkeveréses sütőt és egy mosogató gépet. Kettőnek kettő! :-)

Becsületére legyen mondva, egy rohadt szót nem szólt………akkor még.

Fizettünk, hazavittük a cuccot.

Na akkor derült ki, hogy nem fér be a sütő, ergo át kell építeni a konyhabútort, plusz a mosogatógépet nem lehet bekötni a meglévő csőbe, ezért át kell ütni a falat a konyha és a fürdő között. Szerencsétlen azóta emlegeti, hogy nem szabad könyvet venni, mert k@va drága a kultúra!

 

Na szóval lementünk a tejfölért.

De ott volt az a butik. Mert ezeket DIREKT , sunyi módon oda rakják, hogy az ember lánya meglássa!

Nem veszünk semmit, csak menjünk be körülnézni.

Addig-addig nézelődtünk, míg bekerült a kosaramba 2 isteni ruha……..annyira szép, tele strasszal csillog-villog- mélyen dekoltált a háta szóval,  DÖG e(gy rózsaszín meg egy kék) csak azért mert nem tudtam eldönteni, hogy melyik áll jobban.

Aztán megláttam egy cuki fekete csipke szoknyát. Mikor a fellépésre kerestünk, akkor bezzeg nem volt ilyen, szóval megvettem. Bár kint van belőle a fenekem, de anyu szerint jól áll és salsázni jó lesz.

Megnyugodtam, hogy most is költöttem és este moziba mentem. Mozi előtt csatangoltunk kicsit……..és akkor ott volt az a fekete ruha.

MINDEN NŐNEK KELL EGY KICSI FEKETE RUHA.

Nekem nincs……..öööööööööööööö.....................nem volt…………….eddig.

Felpróbáltam és mintha rám öntötték volna!

De egy jellem vagyok, és vissza raktam. 1 db. volt belőle úgyhogy a szívem vérzett, de vagy eszünk a jövő héten vagy ruhát veszek. Ennyi. Nyert az ész.....................még kb. 2 órát.

Nem bírtam kiverni a fejemből, úgyhogy visszamentem és megvettem.

Most  már bárhová hívhatnak,  van kicsi fekete ruhám. Igaz egy dekát sem lehet hízni hozzá, mert annyira passzos, de megérdemlem.

Kiskorú meg kimegy a mamához vacsizni :-)

 

 

Szerző: Mókusélet  2011.11.21. 15:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr93401104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása