tér.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idén úgy gondoltam kihagyom a Karácsonyt.

Bevackolok valahová…és a túlélésre fogok játszani.

Nem fogok fát sem díszíteni, vagy ha igen, akkor valami kis picit…csak jelzésnek.

Nem fogok mézeskalácsot sütni, sem flódnit.

Nem agyalok előre a menün….nem érdekel.

Nem csinálok ajándékot…..megpróbálom valahogy átvészelni.

Aztán a csajok azt mondták egyik nap, hogy menjünk ki a Vörösmarty térre. Nemet mondtam.

Nem megyek….bőgni fogok és pont nem az lesz a hatás, mint kéne.

Aztán meggondoltam magam.

Nem mondom, hogy nem rándult görcsbe a gyomrom, ahogy mentem végig a gyönyörűen feldíszített és kivilágított Váci utcán…de elmúlt. Elmúlt, ahogy megéreztem a sülő gesztenye és a mindent betöltő fűszeres forralt bor illatát. Néztem a párokat, ahogy csillogó szemmel egymásba kapaszkodva nézték a kirakatokat, embereket, akik rácsodálkoztak a díszes kirakatokra és elmúlt minden rossz érzésem.

 

A Tér különben gyönyörű. Olyan helyes kis futó fényeket tettek a fákra-mintha jégcsap lenne és csöpögne- hatalmas világító gömböket és az egésznek olyan meghitt hangulata van.

Nem vettem semmit - egyrészt mert horror az ára, értem én hogy kézműves meg egyedileg kézzel (hö  :-) ) gyártott, de akkor is, másrészt nem volt semmi, amire olthatatlan vágyat éreztem volna.

Ellenben ittam egy isteni forralt bort.

Úgyhogy hétvégén leszedtem a tökös dekorációkat, jól kitakarítottam és felhoztam a tárolóból a díszeket. Karácsonykor még a giccs is meg van engedve! SŐT! Minél jobban csillog, minél több rénszarvas, angyalka és hóember van rajta annál jobb.

Nem bőgtem, csak picit, mikor megráztam a hó gömböt- apró pici fényes csillagok úsznak benne-3 éve kaptam.

Kiraktam az ajtóra a vendégváró mütyürt, az ablakba a világító csillagokat, meggyújtottam néhány gyertyát, sült alma illatú illó olajat cseppentettem a párologtatóba ……és a wc-be  kicseréltem a papírt rénszarvasos fahéj illatúra.

Jöhet a Karácsony!

Szerző: Mókusélet  2011.12.07. 07:12 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr383443354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2011.12.08. 12:24:28

Édes egy Angyalom. Szeretlek és ezt tudod. Szeretlek, mert jó ember vagy, jó barát. Okos, szép és szórakoztató. Olyan, aki kell. Nekem, mint barát és majd egyszer Valakinek, egy kis vagy nagy Ő-nek. Addig pedig jössz hozzám karácsonyozni (24-én 1/2 4-re várunk!!!). Újévi fogadalmat pedig az lesz, hogy nem itatod többé az egereket vagyis BEFEJEZED ÉS NEM BŐGSZ VALAKI MIATT, AKI SOSEM ÉRDEMELT TÉGED!!! Világos????????????????

kerikak 2011.12.12. 15:13:02

@MajorAnna: szuper nagyon jó fej vagy :)))
süti beállítások módosítása