Az év utolsó 5 napja bulizással telt.
27-én Neoton koncerttel indítottuk. Lent voltunk a küzdőtéren és végig táncoltuk az éjszakát.
Nem sírtam mikor ez ment……..csak majdnem…………..úgyhogy túl vagyok rajta…..remélem.

'"Nem akarok mindent, mindent újra kezdeni,
Nem akarok hozzád vissza jönni már,
Emléked símogat, mint sziklát a tenger,
Tudom, hogy nem hazudhattál a legszebb éjszakán.


Vigyáztam rád ameddig csak hagytad,
Jó voltál, de más is jó lehet,
Elhittem, ha itt vagy csak az enyém vagy,
Talán kár. hogy elveszítelek."

 

 

Szerző: Mókusélet  2011.12.27. 11:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr113516006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása