Reggel ½ 10 csörög a mobilom.

Rá nézek.

MI VAN? Mit akar? 1 éve nem beszéltünk.

Felvettem………hogy vagy,  mi újság?

Köszi jól,,,,gondoltam én nem futok itt köröket, megkérdeztem miben segíthetek?

Onnantól 1,5 órán keresztül ömlött belőle a szó.

Többször megpróbáltam leállítani, hogy ne törődjön azzal mit mondanak. Ne kínozza magát semmivel, de el van keseredve,

Én meg nevettem….aztán sírtam.

Nem hiszem el! Komolyan felnőtt emberek ezt csinálják egymással.

Nyomott arcú lányka a fejébe vette, hogy kibékültem Kicsivel….és ez az Ő hibája. Hogy őt azért dobták, mert ez a lány velem beszélt és visszaküldte hozzám Kicsit.

SZÁNALMAS az egész!

Szerencsétlen csaj baráti körét tele beszélte nyomott arcú, hogy a szakításuknak ez az oka………ő meg szenved ettől.

NEM HISZEM EL!!!

Eltelt 1 év.

Lehetne, hogy engem békén hagynak?

Lehetne, hogy végre nem kavarna körülöttem senki?

 

Szerző: Mókusélet  2011.12.30. 11:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr213506631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása