Szerdán véletlenül összefutottunk.
1,5 éve nem találkoztunk, nem beszéltünk, pedig valamikor a barátnőm volt. Aztán eltűnt.
Úgy döntöttek, hogy Ex-el tartják inkább a kapcsolatot….engem meg nem keresnek többet. Fájt egy ideig, de már megtanultam, ami nem öl meg, az megerősít.
Beszélgetni kezdtünk…és ami meglepő volt, hogy úgy és olyanokról  dumáltunk, mintha csak tegnap váltunk volna el. Egyszer csak azt mondta, hogy hétvégén szeretne átjönni beszélgetni.


Meg is érkezett-basszus a kedvenc sorozatom közben -nem röhög- a Váratlan utazást néztem éppen, azt a részt, ahol a Gas jön haza és vak és elveszi feleségül a Felicitit és megint lemaradtam a pipától nem látok, ha valakinek megvan lécci,lécci……na szóval megérkezett egy üveg Martini társaságában.


Ha már hoztad, felbontom, citrom van itthon, és mond én meg hallgatok.
Az élete, a férje a gyerekek….és hát a szeretője. Az a szemétláda talált egy fiatalabbat egy rohadt Barbit, szőke és 25 és most őt dobta és ez kurvára fáj és most mi lesz.
Aztán kiderült, hogy Barbi szép ugyan, de tök hülye és most a mocsok könyörgi vissza magát és most mi legyen?
Rohadt hamar megoldottam a helyzetet, mert mi az nekem:
-Jó vele a szex? igen.
-Van másik jelölt ? (persze férjuramon kívül)Nincs.
-Akkor??? Te nagyon hülye. Ahogy D.Mónika mondaná: Anyukám egy hormonháztartási alkalmazottat kell tartani. Vedd el belőle ami jó neked, használd ki…..mert MEGÉRDEMLED!
…és közben, ha erre vágysz, keresgélj és mikor Ken jön a fehér paripán ennek a szemétnek lapát.
Oszt ennyi.
Este 8-ig megittuk az üveg Martinit - SOHA TÖBBET NEM ISZOM MARTINIT, mert még most is fáj a fejem, de lehet a napkitörés az oka-szóval megittuk, megoldottuk,  hepi az élet.
Ma írt egy e-mailt. Köszöni a beszélgetést és még agyal rajta.
Lófaszt agyalsz anyukám. Ismerlek. Pénteken ott leszel a randin :-)

 

Szerző: Mókusélet  2012.01.30. 13:10 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr773976776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.01.30. 14:54:05

a Váratlan utazást én is nagyon szeretem :) sajna hétvégén én sem láttam :(
süti beállítások módosítása