Egyszer csak feltűnt, hogy nem látok.

Vagyis nem nagyon.

Megkértem Kiskorút- rohadjon le a nyelvem, ha még egyszer bármi ilyesmit kérek Tőle-hogy ha száll ki a kocsiból igazítsa meg az ablaktörlőt, mert alá van szorulva egy jégdarab, faágacska, őszről itt maradt büdös bogár vagy valami, szóval pickálja meg.

Egyszem magzatom kiszállt, felemelte az ablaktörlőt és azzal a mozdulattal letépte róla a gumicsíkot.

Ordítottam bentről, hogy neeee, de szerinte az valahogy  rátapadt és tuti nem oda való.

Onnantól nem csíkosan törölt, hanem konkrétan sehogy.

Befáradtam egy multiba, gondoltam ki lesz írva, hogy Splash-oz ezt vedd szőke, de semmi ilyesmit nem találtam, így egy autósboltban mosolyogtam kedvesen az eladó srácra, hogy arra a kocsira adj lapátot.

Hazamentem, 20 perc alatt a -10 fokban leaplikáltam az egyik lapátot….és ott meg is állt a tudomány.

Az újat nem tudtam feltenni, sőt a régit sem vissza, úgyhogy ott álltam egy félig törlő lapáttal meg egy fém pálcával a szélvédőmön.

Egész este azon agyaltam, hogy mijalófasz lesz, ha esni kezd. Majd úgy közlekedek, mint a denevér-ultrahanggal.

Reggel be a melóhelyre, az összes teherautó rámfröcsögte a sáros latyakot, alig láttam. Bő gázzal  beálltam az üzemgazd. elé. Örömködtem, milyen jó fejek a srácok, teljesen eltakarították a havat, berohantam, letettem a kulcsot  és megkértem őket, hogy cseréljék már ki nekem azt a szart.

5 perc múlva a Mokkások pánikban hívtak, hogy nem tudom-e kié egy zöld színű splash, mert 1,5 perc múlva ADÁÁÁÁÁS!!!! és beállt az eltakarított forgatási helyszínre. :-)

Úgyhogy celeb lett  a családban.

 

 

Szerző: Mókusélet  2012.02.17. 09:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr154122966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása