Vasárnap a Naphegy wellnessbe mentünk kikapcsolódni.

Bementünk azért a konditerembe is, mégiscsak, hamár egyszer itt vagyunk.

Kb. a 3. percben pattant rám az éppen hogy csak nagykorú edző srác. A végén már mindent tudtam Róla, a fogfehérítésétől kezdve a fittnesz bajnoki céléig. Közben persze úgy érezte, hogy feszesítenie kell a fenekemet-itt azért megkérdeztem, hogy mögöttem jött-e be,hogy szerinte szükségem van rá. Picit zavarba hoztam, de szerinte a hölgyek ezt szokták kérni - szóval felb@ta 15% leejtőre a cuccot és úgy beszélgettünk. Majd jött, hogy milyen jó a kondim és mit mozgok….és jaaaaaaaaaa ő már rég óta szeretne megtanulni salsázni - belenéztem az égszínkék szemébe, gyere picinyem megtanítalak, szóval  megint elkezdett villogni a homlokomon a” gyere dugj meg „felirat vagy nem tudom, de folyamatosan rám mozdulnak a huszonéves srácok.

Aztán beültünk a gőzbe, a szaunába a tengeri saunába, néztük közben a kilátást a Várat és hogy Szentgyörgyi Rómeó hogy fűzi a szöszi kiscsajt, akinek a feneke akkor a volt, mit nekem 5 éves koromban.

Maximális luxus,gyönyörű burkolatok, ízléses és rohadt drága kiegészítők mindenütt.

 

Dave tusfürdő, 2 törölköző, szauna lepedő és 4 óra ingyen parkolás.Jó hát 6000-ért nyalják is ki a fenekemet!!!

4 óra letelte után 250 Ft a parkolás. Variáltam, hogy lemenjek-e a mélygarázsba, de hülye lennék kint parkolni és sétálni.

Mikor du. távoztunk, aszongya recepciós kislány, a parkolás 1000 Ft. Mondom neki Életem, biztos ez? Mer’ hogy 4 óra ingyér van, és tuti nem voltam itt még 4-et.

Nem is….250 Ft a parkolás NEGYED óránként. Csak ez ugye nincs odaírva.

A lehúzás netovábbja.....és nem is én vagyok a célközönség ilyen árak mellett!

 

Szerző: Mókusélet  2012.02.27. 12:39 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr394214392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2012.02.27. 16:04:44

én se, de néha jól esik egy kis luxus :))
süti beállítások módosítása