Manna ma megkérdezte, mond Életem nem szólnak a csengettyűid? Nem hallod azt, hogy Mókus menekülj?!?

Mit szólnak vazze, zúgnak a harangok, én is hallom….de mit csináljak?

Az azért gáz, ha két barátnőd, akik tök ellentétei egymásnak (az egyik egy kedves empatikus…na jó nem nyalok tovább, a másik egy racionális, földönjáró) szóval mindketten azt mondják, hogy akkor most szépen törlöd a számát a telefonodból, blokkolod a mail-okat és elfelejted, világos?

Mint a nap!

…de akkor is azt érzem, hogy van itt keresnivalóm.

Lehet,hogy megszívom, lehet, hogy sírás lesz a vége, de egyrészt azért vannak Ők nekem, hogy ott legyen a válluk, ha kell, másrészt rég óta először érzem, hogy megmozdult bennem valami.

Nem, nem a szex előtti izgalom, hanem- még nem pillangók, csak bábok- de ha nem adok neki esélyt, lehet, hogy bánni fogom. Mert mindenki hibázik élete során, mindenkinek van múltja és bár egyszer már nagyon-nagyon megégettem magam egy hasonló szituban, most őszinték velem. Nem fényezett semmit, leültetett és elmondta akkor is, ha tudta, hogy lehet, hogy felállok és elsétálok.

Maradtam.

Maradok.

 

Szerző: Mókusélet  2012.03.17. 20:52 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr984322788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2012.03.20. 11:41:19

Nem szólnak elég hangosan azok a harangok, csengettyűk vazzeg! Na de mindegy is, tartom magam ahhoz, hogy egyszer elmondtam a véleményemet, de a Te életed, azt csinálsz, amit akarsz, de azért én diszkréten állok a hátad mögött egy szép nagy péklapáttal,hogy jól tarkón cseszhessem hősünket, amennyiben úgy látom, hogy szükséges :DDD

Rebelde 2012.03.21. 21:15:35

ilyenkor érdemes hallgatni a barátnőkre:)
süti beállítások módosítása