Minden nap tanulok valamit.

Tegnap például azt, hogy nem telefonálunk kocsiban.

De ha már beszélünk, akkor nem ki hangosítón.

De ha már muszáj, akkor nem lehúzott ablaknál.

De ha már így van, akkor nem állunk meg a piros lámpánál a megálló mellett.

Ott, ahol 70 ember álldogál 20 centire a kocsitól.

És ha már így alakult azonnal kinyomjuk a telefont, ha a túloldalon lévő pasi részletezni kezdi, hogy mit tenne és mikor.

Tegnap délután színes szélesvásznú műsoros estet adtam a Hungária-Kerepesi kereszteződésben. Ill.

nem én, hanem a túloldal.

Én meg a szőke ott ültem bénultan és nem találtam a megszakító gombot. :-)

 

 

Szerző: Mókusélet  2012.06.07. 10:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr474571009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása