A mentát eddig a Mojitóba használtam, néha a limonádéba is tettem.

Nagy vonalakban ennyi.

Viszont burjánzik a „kis kertemben”. Egyrészt tök jó illat van tőle az erkélyen másrészt ennyi  alkoholos biz-bazt nem ihatok, mert baj lesz, viszont kezdeni kéne vele valamit, ha már annyira kellett nekem.

menta.jpg

Így szépen elővettem a szakácskönyveimet- van belőlük egy pár, mert szeretem is őket másrészt egy időben a szeretteim ha nem tudták mivel lepjenek meg ÁÁÁ egy szakácskönyvvel nem lőhetünk mellé felkiáltással ezzel leptek meg.

Szóval leszedtem a hűtő tetejéről az összes Jamie  meg Gordon meg Stahl Juci meg ilyen vega meg olyan saláta meg Ganni-s könyveket és beültem a nappaliba olvasgatni.

Nem gondoltam, hogy a mentát ennyi mindenre lehet használni!!!

Kezdve a mentás borsólevestől egészen a gránátalmás mentás fésűkagylóig lefedi az egész gasztronómiai palettát.

Bátor vagyok, bátor vagyok, de azért óvatosan kezdtem.

Borsó krémlevest csináltam mentával és petrezselymes krumpli helyett mentás újkrumplit tálaltam a hús mellé. Megjegyzem észre sem vették!!

Nekem viszont nagyon ízlett.

Úgyhogy kísérletezés indul. Azért tuti ami zicher veszek némi pizzát a mélyhűtőbe.

 

Szerző: Mókusélet  2012.06.13. 15:39 Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mokuselet.blog.hu/api/trackback/id/tr844585980

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.06.14. 11:36:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása